Ana səhifə | Biz kimik? | Layihələr | Nəşrlər | Linklər | Əlaqə
AZ | EN | RU
ELANLAR

TƏDQİQATÇILARIN NƏZƏRİNƏ!

 Iqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyi

“Azərbaycanın əsas ticarət tərəfdaşları ilə ticarət mübadiləsinin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri”

adlı tədqiqatın hazırlanması üçün ekspertlərlə əməkdaşlıq etmək niyyətindədir.

Tədqiqatın məqsədi Azərbaycanın ticarət əlaqələrinin və xüsusilə ərzaq məhsulları üzrə ticarət münasibətlərinin ölkənin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri və çətinlikləri öyrənməkdən ibarətdir.


davamı
VALYUTA
  1 USD
  1 EUR
  1 RUB
  1 GBP
  100 JPY
05.07.2017 23:03
SORĞU
Bələdiyyəyə əmlak vergisi ödəyirsinizmi?
Bəli, ödəyirəm
Xeyr, çünki yığan yoxdur
Xeyr, çünki bələdiyyəyə inamım azdır
Deyə bilmərəm
NƏŞRLƏR
TəDQIQATLAR













Azərbaycanda kredit faizlərinin yüksək olmasına təsir göstərən amillərin qiymətləndirilməsi



2010-cu il dövl?t büdc?si layih?si bar?d? Milli Büdc? Qrupunun R?Y?


PARLAMENT MÜZAKIRƏLƏRININ BÜDCƏ QƏRARLARINA TƏSIRININ QIYMƏTLƏNDIRILMƏSI

Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına əsasən, ölkə parlametinin ən mühüm səlahiyyətlərindən biri dövlət büdcəsinin təsdiqi və onun icrasına nəzarətin həyata keçirilməsidir. Parlament tərəfindən həyata keçirilən büdcə nəzarətinin effektivliyi parlamentin bütövlükdə büdcə prosesinə nə qədər fəal cəlb edilməsindən və deputatların dövlət büdcəsi müzakirələrinə nə dərəcədə fəal qoşulmasından bilavasitə asılıdır. Digər tərəfdən, dövlət büdcəsi vəsaitinin istifadəsində hesabatlılığın, şəffaflığın və səmərəliliyin təmin edilməsi, habelə büdcə prosesinə vətəndaş cəmiyyətinin təsirli nəzarət sisteminin formalaşması, müəyyən mənada, məhz parlamentin büdcə prosesində iştirakı səviyyəsi ilə müəyyən olunur.

Azərbaycanda büdcə prosesinin tədqiqi göstərir ki, hazırda qanunverici hakimiyyətin büdcə qərarlarına real təsir dərəcəsi elə də böyük deyildir. Qüvvədə olan qanunvericilikdə növbəti ilin büdcə layihəsinin hazırlanması prosesində parlamentin iştirakı nəzərdə tutulmur. Qeyd etməyə dəyər ki, büdcə layihəsinin hazırlanması təxminən 9 aylıq bir dövrü əhatə edir (cari ilin yanvar ayının sonuncu ongünlüyündən sentyabrın 25-dək). Parlament büdcə proseslərinə yalnız bu mərhələdən sonra – büdcə layihəsinin parlament müzakirələri dövründə - qoşula bilər. Parlametin büdcə prosesinin əvvəlki mərhələlərinə hər hansı bir formada qatıla bilməməsi və büdcə qanunu ilə birgə müzakirəyə təqdim edilən büdcə sənədlərinin kifayət qədər irihəcmli olması, habelə büdcə müzakirələri üçün qanunvericilikdə cəmi 2 (iki) ay vaxtın nəzərdə tutulması deputatların büdcə sənədləri ilə müfəssəl tanışolma imkanlarını xeyli dərəcədə məhdudlaşdırır.

Dövlət büdcəsi layihəsinin məhz qanunverici orqana təqdim edildiyi şəkildə və həmin rəqəmlərlə təsdiq edilməsini parlametin büdcə proseslərinə passiv cəlb olunmasının nəticəsi hesab etmək olar. Son illərin təcrübəsi göstərir ki, büdcə layihəsində parlament müzakirələri dövründə edilən dəyşikliklər də əsasən məhz icra hakimiyyətinin təşəbbüsü ilə baş verir.

Belə bir vəziyyətdə əksər parlament üzvləri bir tərəfdən büdcə müzakirələrində parlamentin rolunu və vəzifələrini yetərincə qiymətləndirə bilmir, digər tərəfdən isə ayrı-ayrı icra hakimiyyəti orqanlarının təsiri altına düşərək həmin qurumların büdcə maraqlarının ifadəçisinə çevrilirlər.

Bütün qeyd olunanlar ölkənin ali qanunvericilik orqanı olan MM-də büdcə müzakirələrinin gedişinin, həmin müzakirələrdə deputatların fəallıq səviyyəsinin və bütövlükdə büdcənin parlament müzakirələrinin effektivliyinin vətəndaş cəmiyyəti tərəfindən qiymətləndiriməsini zəruri edir.

İqtisadi Təşübbüslərə Yardım İctimai Birliyi ACİ-YF-in maliyyə dəstəyi ilə 2008-ci ilin büdcə layihəsinin timsalında büdcənin parlament müzakirələrində deputatların fəallığını və müzakirələrin effektivliyini qiymətləndirmək istiqamətində layihə həyata keçirib. Layihə çərçivəsində parlament komissiyalarının və parlamentin büdcə müzakirələri ilə bağlı iclaslarının stenoqramı aparılmaqla və millət vəkilləri arasında sorğu keçirilməklə monitorinq aparılıb. Monitorinq nəticəsində: I) dövlət büdcəsinin müzakirələrində millət vəkillərinin iştirak səviyyəsi və onların təkliflərinin nəzərə alınma dərəcəsi müəyyənləşdirilib, II) büdcənin parlament müzakirələrilə bağlı problemlər aşkarlanıb.

Layihə çərçivəsində aparılan monitorinq və tədqiqatın nəticələri 2008-ci il mayın 7-də Beynəlxalq Mətbuat Mərkəzində millət vəkillərinin, QHT və KİV təmsilçilərinin, müstəqil ekspertlərin iştirakı ilə keçirilən dəyirmi masada təqdim olunub.

 
Sənədin özü ilə aşağıdakı linklərdə tanış ola bilərsiniz

Azərbaycan dilində

İn English
Tarix: 07 Sentyabr 2009  |  Baxış sayı: 1219




© Müəllif hüquqları qorunur.
Məlumatdan istifadə etdikdə "İqtisadi Forum"a istinad mütləqdir.
EKSPERT RƏYİ
Samir ƏLİYEV
"İqtisadi forum" jurnalının baş redaktoru

Mərkəzi Bankın depozit hərracları niyə cəlbedicidir?

Bu gün ilin 24-cü depozit hərracı keçirildi. Hərracda tələb təklifdən 2,5 dəfə çox olub. Mərkəzi Bank 200 milyon manat həcmində depozit cəlb etməyi elan etsə də, bankların təklifi 504,7 milyon manat olub. Elə buna görə də illik faiz dərəcəsi 12,98%-dən 12,7%-ə düşüb. Bugünkü hərrac nəticəsində banklar 14 günə təxminən 975 min manat qazanacaq. Ümumilikdə isə Mərkəzi Bank tərəfindən 2017-ci ilin yola saldığımız dövründə 4 milyard manata yaxın vəsait depozit şəklində cəlb edilib və buna görə banklara 21,9 milyon manat faiz ödənilib.


Rövşən AĞAYEV
İTYİB-nin sədr müavini
Pensiya yaşı artsın, artmasın?

Hazırda Azərbaycanda pensiyaya çıxma yaşı kişilər üçün 63, qadınlar üçün 60-dır. Dünya ölkələri ilə müqayisə etsək, bu çox aşağı göstəricidirmi? Qətiyyən yox.
Müqayisə üçün deyim ki, Avstriya, Belçika, Almaniya və Danimarkada həm qadınlar həm də kişilər üçün 65 yaş, Briytaniyada kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60 yaşdı. Keçid ölkələrindən Gürcüstanda kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60, Belorusda kişilər üçün 60, qadınlar üçün 55, Qazaxıstanda kişilər üçün 63, qadınlar üçün 58, Latviyada həm qadınlar, həm də kişilər üçün 62 yaşdır.

Azər MEHTİYEV
İTY İB-in sədri
Rəqabət mədəniyyəti, mədəni rəqabət

Son illər Azərbaycan iqtisadiyyatındakı iqtisadi fəallığın və əldə edilmiş iqtisadi artımların neft sektoruna və buradan əldə edilən böyük neft gəlirlərinə əsaslandığı heç kəsə sirr deyil. 2012-ci ildə ölkənin ümumi daxili məhsulunun (ÜDM) təqribən yarısı, sənaye məhsulunun 88 faizi, dövlət büdcəsi gəlirlərinin təqribən 3/4-ü neft sektorunun hesabına formalaşıb.


ARXİV