Ana səhifə | Biz kimik? | Layihələr | Nəşrlər | Linklər | Əlaqə
AZ | EN | RU
ELANLAR

TƏDQİQATÇILARIN NƏZƏRİNƏ!

 Iqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyi

“Azərbaycanın əsas ticarət tərəfdaşları ilə ticarət mübadiləsinin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri”

adlı tədqiqatın hazırlanması üçün ekspertlərlə əməkdaşlıq etmək niyyətindədir.

Tədqiqatın məqsədi Azərbaycanın ticarət əlaqələrinin və xüsusilə ərzaq məhsulları üzrə ticarət münasibətlərinin ölkənin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri və çətinlikləri öyrənməkdən ibarətdir.


davamı
VALYUTA
  1 USD
  1 EUR
  1 RUB
  1 GBP
  100 JPY
11.08.2020 11:12
SORĞU
Bələdiyyəyə əmlak vergisi ödəyirsinizmi?
Bəli, ödəyirəm
Xeyr, çünki yığan yoxdur
Xeyr, çünki bələdiyyəyə inamım azdır
Deyə bilmərəm
NƏŞRLƏR
TəDQIQATLAR
Dövlət büdcəsinin effektiv, şəffaf və məsuliyyətli idarə olunması hər bir ölkənin sosial-iqtisadi sahədə strateji hədəflərinə yetişməsi üçün həlledici şərtlərdən biridir. Azərbaycan kimi iqtisadiyyatı və büdcə gəlirləri təbii resurslardan asılı olan ölkələr üçün dövlət büdcəsinin səmərəli idarəçilik mexanizmlərinin yaradılması xüsusilə mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu heç də yalnız dövlət büdcəsinin maliyyə mənbələrinin şaxələndirilməsinin təmin edilməsini deyil, həm də büdə vəsaitlərinin daha səmərəli və şəffaf idarə edilməsi mexanizmlərinin yaradılmasını zəruri edir.
Azərbaycanda 1606 bələdiyyə fəaliyyət göstərir. 2021-ci ildə bələdiyyələrin büdcə gəlirləri ölkə üzrə ümumilikdə 41,7 milyon manat, bir bələdiyyənin illik gəliri orta hesabla 26 min manat olub. Yerli büdcə gəlirlərinin həcmində kəskin fərqlər var. Kənd bələdiyyələrin büdcə gəlirləri kiçik olsa da şəhər bələdiyyələrin büdcə gəlirləri kifayət qədər yüksəkdir. Bakı şəhəri üzrə bələdiyyələrin orta illik büdcə gəlirləri 218 min manat olduğu halda Qobustanda 5 min manata bərabər olub . Büdcə gəlirlərinin həcmindən asılı olmayaraq onların şəffaf xərclənməsi, əhaliyə dövrü olaraq hesabat verilməsi çox vacibdir. Çünki bələdiyyə büdcələrinin vəsaitləri ictimai vəsaitlərdir, onlar bələdiyyə ərazisində yaşayan əhalinin ödədikləri vergi və ödənişləri hesabına formalaşır.














Azərbaycanda kredit faizlərinin yüksək olmasına təsir göstərən amillərin qiymətləndirilməsi



2010-cu il dövl?t büdc?si layih?si bar?d? Milli Büdc? Qrupunun R?Y?


Vətəndaş cəmiyyəti Açıq hökumət təşəbbüsü Plaforması yaradacaq

Vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları iyunun 30-da “Açıq hökumət təşəbbüsü: hökumət-vətəndaş cəmiyyəti əməkdaşlığının qurulması imkanları” mövzusunda dəyirmi masa  keçirib. Dəyirmi masada dövlət qurumlarının nümayəndləri, millət vəkilləri, beynəlxalq təşkilatların və xarici səfirliklərin nümayəndələri,  vətəndaş cəmiyyəti təmsilçiləri, müstəqil ekspertlər iştirak edib.

Tədbirdə Azərbaycan hökumətinin yeni qəbul etdiyi Açıq hökumətin təşviqinə dair 2016-2018-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planına müstəqil vətəndaş cəmiyyətinin mövqeyi ifadə edilib, açıq hökumət qlobal təşəbüsünün Azərbaycanda reallaşması  üçün mövcud imkanlar və problemlər ətrafında müzakirələr aparılıb. Tədbirdə eyni zamanda, Milli Fəaliyyət Planının icrası mərhələsində hökumət və vətəndaş cəmiyyəti arasında əməkdaşlığın qurulması perspektivləri dəyərləndirilib.

Tədbiri giriş sözü ilə açan İqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İB-nin sədr müavini Rövşən Ağayev Açıq Hökumət qlobal təşəbbüsünün meyar və prinsipləri, bu təşəbbüsün Azərbaycan üçün əhəmiyyəti barədə danışıb. R.Ağayev qeyd edib ki, Açıq Hökumət Tərəfdaşlığı beynəlxalq platforması şəffaflıın artırılması, vətəndaşların hüquqlarının genişləndirilməsi, yeni texnologiyalar əsasında idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, korrupsiya ilə mübarizə sahəsində milli hökumətlərin üzərinə mühüm öhdəliklər qoyur. AHT-nin bir platfoma olaraq hökumət, vətəndaş cəmiyyəti və özəl sektor arasında ideya və təşəbbüslərin paylaşılması, dialoq imkanlarının tapılması baxımından unikal mexanizm olduğunu qeyd edən ekspert vurğulayıb ki, Azərbaycan bu platformanın imkanlarından səmərəli istifadə etməkdə maraqlı olmalıdır. R. Ağayevin fikrincə, 2016-cı il mayın 4-də AHT Rəhbər Komitəsi tərəfindən Azərbycanın statusunun müvəqqəti dondurulması hökumətin bir sıra mühüm öhdəlikləri yerinə yetirməməsi səbəbindən baş verib: “AHT-nin Rəhbər Komitəsi tərəfindən 2014-cü ilin sentyabrında qəbul edilən “Təsir Siyasəti” adlı sənədin tələbinə görə, üzv ölkələr vətəndaşların və sivil toplumun informasiyalara əlçatanlığı məhdudlaşıdırmaqdan, QHT-lərin müstəqil işləməsinə, onların daxili və xarici fondlardan maliyyə alması üçün mühit pisləşməsinə, tənqidi səslərin boğulmasına imkan verməməli, hökumət vətəndaş cəmiyyəti ilə müzkirələrdə manipulyasiyadan qaçmalı, məsələhətləşmələrdə müstəqil QHT-ləri tərəfdaş kimi görməli, birləşmək və ifadə azadlğının məhdudlaşdırılmasına yönəlik addınmladan çəkinməlidir”.

Sonda R.Ağayev vurğulayıb ki, Azərbaycan hpkuməti vətəndaş cəmiyyəti üçün mühitin yaxşılaşıdırlması ilə bağlı AHT təşəbbüslərini yerinə yetirəcəyi tədqirdə yaxın aylarda tamhüuquqlu üzv statusunun bərpa edləcəyi dərhal baş verəcək.

İqtisadi Tədqiqatlar Mərkəzinin sədri Qalib Toğrul “Açıq hökumətin təşviqinə dair yeni Milli Fəaliyyət Planı: vətəndaş cəmiyyətinin gözləntiləri” mövzusunda təqdimat etdi. Təqdimatçı çıxşını əsasən “Açıq hökumətin təşviqinə dair 2016-2018-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı” üzərində quraraq onu əvvəlki fəaliyyət planı (2012-2015) ilə müqayisə etdi. Onun sözlərinə görə,  yeni sənəddə Açıq Hökumətin təşviqi və Korrupsiyaya qarşı mübarizə Planları birləşdirilərək vahid sənəd şəklində təsdiq edilib:”Fəaliyyət planında 11 əsas istiqamət  və 60 alt istiqamət nəzərdə tutulur. Əvvəlki Fəaliyyət planında isə 9  əsas istiqamət (bənd) və 37 alt istiqamət (bənd) nəzərdə tutulurdu. "Korrupsiyaya qarşı mübarizəyə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nda isə 28 istiqamət (bənd) və 150 alt istiqamət (bənd) nəzərdə tutulurdu”.

Q.Toğrul Fəaliyyət Planının üstünlükləri və çatımazlıqları barədə danışıb. Təqdimatçının fikrincə, ötən planın icrası dövründə icra olunmamış bəzi fəaliyyətlərin yeni planda nəzərə alınması, bəzi icrası mütəmadilik tələb edən fəaliyyətlərin icrasının yeni planda da əks etdiriməsi, maliyyə şəffaflığının təmin edilməsi və vətəndaş cəmiyyətinin fəaliyyəti üçün əlverişli mühitin yaradılması istiqamətində yeni fəaliyyətlərin Proqrama salınması, vətəndaş cəmiyyəti Platformasının yaradılmasının nəzərdə tutulması, proqramın icrası müddətinin ötən proqramla müqayisədə daha qısa olması yeni sənədin üstünlükləridir. O, həmçinin Rəqabət Məcəlləsinin qəbulunun sürətləndirilməsini və Vəzifəli şəxslər tərəfindən maliyyə xarakterli məlumatların təqdim olunması ilə əlaqədar tədbirlərin həyata keçirilməsini nəzərdə tutan tədbirlərin yeni Plana salınmasını müsbət addım kimi qiymətləndirib.

Çıxışçı Planın zəif tərəfləri qismində elektron xidmətlərin çoxluğu, Açıq Hökumət prinsiplərinin təmin olunmasına az təsirli fəaliyyətlərin mövcudluğu, şəffaflıq və hesabatlılığın təmin olunması ilə bağlı fəaliyyətlərin yetərsizliyi, Planın qəbulundan əvvəl vətəndaş cəmiyyəti təmsilçilərinin ictimai dinləmələrə yetərincə cəlb olunmamasını qeyd edib.

Sonda tövsiyələr tədbir iştirakçılarının diqqətinə çatdırılıb.

Konstitusiya Araşdırmaları Fondunun prezidenti Əliməmməd Nuriyev əsas diqqəti Açıq hökumət təşəbbüsündə vətəndaş cəmiyyəti- hökumət  əməkdaşlığının qurulması imkanlarına yönəldib. Onun sözlərinə görə, Azərbaycan bu təşəbbüsə ilk qoşulan ölkələrdən olub və təsadüfi deyil ki, təşəbbüsdən 1 il sonra – 2012-ci ildə Fəaliyyət Planı qəbul edildi. Fəaliyyət Planın qəbulunun ləngiməsinə səbəb vətəndaş cəmiyyəti ilə müzakirələr aparmaq oldu. Azərbaycanın statusunun inaktiv etməsi vətəndaş cəmiyyətinin mövqeyi nəzərə alınmadan edilib.  

Açıq Hökuməti Təşəbbüsləri üzrə Vətəndaş Cəmiyyəti Platformasının yaradılması hazırda gündəmdədir, danışıqlar gedir. İstəyirik ki, Platformaya vətəndaş cəmiyyəti nümayəndələri ilə yanaşı millət vəkillərinin, sahibkarların daxil edilməsi nəzərdə tutulub. Eyni zamanada Azərbaycanda fəaliyyət göstərən beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlığı genişləndirmək və Platformanın işinə cəlb etmək barədə düşünürük. Yeni Fəaliyyət Planı bizi tam qane etməsə də icraedilə biləcək imkanlara malikdir. Plan təkcə 11 istiqamət 59 fəaliyyəti əhatə etmir, dövrü olaraq digər sahələrə də diqqət artırılacaq. Biz artıq monitorinq prosesinə başlamışıq və dövrü olaraq təkliflər veriləcək. Diqqəti VC-nin üzərinə gətirən çıxışçıya görə, hazırda qrantların verilməsi qaydalarının yumşaldılması istiqamətində işlər gedir, qrant verəcək donor təşkilatlarının siyahısı üzərində iş gedir.

İştirakçılardan Qubad İbadoğlu, Azər Mehtiyev, Bəşir Süleymanlı, Akif  Qurbanov, Samir Əliyev, Rəna Səfərəliyeva, Abil Bayramov və digərləri vətəndaş cəmiyyəti- hökumət əməkdaşlığında dialoq imkanları, Fəaliyyət Planının hazırlanmasında vətəndaş cəmiyyətinin rolubub artırılması, vətəndaş cəmiyyəti koalisiyasının yaradılması istiqamətində fikirlər səsləndirilib.  

Sonda qərara alındı ki, Açıq Hökumət Təşəbbüsü  Vətəndaş Cəmiyyəti Platformasının yaradılması istiqamətində vətəndaş cəmiyyətinin səyləri gücləndirilsin və bu istiqamətdə işçi qrupunun yaradılmasına başlansın

Tədbir iştirakçıları mövzu ətrafında müzakirələr aparıblar.

 


Tarix: 30 Iyun 2016  |  Baxış sayı: 2111




© Müəllif hüquqları qorunur.
Məlumatdan istifadə etdikdə "İqtisadi Forum"a istinad mütləqdir.
EKSPERT RƏYİ
Samir ƏLİYEV
"İqtisadi forum" jurnalının baş redaktoru

Mərkəzi Bankın depozit hərracları niyə cəlbedicidir?

Bu gün ilin 24-cü depozit hərracı keçirildi. Hərracda tələb təklifdən 2,5 dəfə çox olub. Mərkəzi Bank 200 milyon manat həcmində depozit cəlb etməyi elan etsə də, bankların təklifi 504,7 milyon manat olub. Elə buna görə də illik faiz dərəcəsi 12,98%-dən 12,7%-ə düşüb. Bugünkü hərrac nəticəsində banklar 14 günə təxminən 975 min manat qazanacaq. Ümumilikdə isə Mərkəzi Bank tərəfindən 2017-ci ilin yola saldığımız dövründə 4 milyard manata yaxın vəsait depozit şəklində cəlb edilib və buna görə banklara 21,9 milyon manat faiz ödənilib.


Rövşən AĞAYEV
İTYİB-nin sədr müavini
Pensiya yaşı artsın, artmasın?

Hazırda Azərbaycanda pensiyaya çıxma yaşı kişilər üçün 63, qadınlar üçün 60-dır. Dünya ölkələri ilə müqayisə etsək, bu çox aşağı göstəricidirmi? Qətiyyən yox.
Müqayisə üçün deyim ki, Avstriya, Belçika, Almaniya və Danimarkada həm qadınlar həm də kişilər üçün 65 yaş, Briytaniyada kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60 yaşdı. Keçid ölkələrindən Gürcüstanda kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60, Belorusda kişilər üçün 60, qadınlar üçün 55, Qazaxıstanda kişilər üçün 63, qadınlar üçün 58, Latviyada həm qadınlar, həm də kişilər üçün 62 yaşdır.

Azər MEHTİYEV
İTY İB-in sədri
Rəqabət mədəniyyəti, mədəni rəqabət

Son illər Azərbaycan iqtisadiyyatındakı iqtisadi fəallığın və əldə edilmiş iqtisadi artımların neft sektoruna və buradan əldə edilən böyük neft gəlirlərinə əsaslandığı heç kəsə sirr deyil. 2012-ci ildə ölkənin ümumi daxili məhsulunun (ÜDM) təqribən yarısı, sənaye məhsulunun 88 faizi, dövlət büdcəsi gəlirlərinin təqribən 3/4-ü neft sektorunun hesabına formalaşıb.


ARXİV